A fish Named Fred
Fred's bericht is net zo belangrijk als eenvoudig: 'Be proud and stand out.' Deze filosofie is ontstaan uit de overtuiging dat het leven te kort is om gemiddeld te zijn. Met kleurrijke en originele ontwerpen probeert Fred elke collectie fris, scherp, verrassend en opvallend te houden. En wie zijn dan bereid deze kleding te dragen? Dat zijn de 'Freds'. Iedereen kan een Fred zijn, ongeachte leeftijd, afkomst, beroep of uiterlijk. Deze Freds zijn makkelijk te herkennen door hun vermogen om van niets, iets te kunnen maken, grijs te kunnen veranderen in kleur en 'standaard' te veranderen in 'geweldig'. Een Fred is een garantie voor plezier en genezing van verveling. A fish named Fred is ontstaan uit de overtuiging dat de wereld meer kleur en plezier kan gebruiken. Daarnaast bieden de meeste modewinkels een beperkte hoeveelheid van het aan. A fish named Fred durft 'outside the bowl' te denken en probeert zo het 'gemiddelde' te veranderen. Wat is begonnen in 2011 als klein merk met een visie, wordt tegenwoordig wereldwijd herkend en erkend. Met meer dan 750 winkels in 26 landen met een volledig assortiment, is A fish named Fred een gerespecteerd kledingmerk dat laat zien dat het ook anders kan. Stap vandaag nog uit de grijze massa! 'Be proud and stand out!' Lees verder
Fred's bericht is net zo belangrijk als eenvoudig: 'Be proud and stand out.'
Deze filosofie is ontstaan uit de overtuiging dat het leven te kort is om gemiddeld te zijn.
Met kleurrijke en originele ontwerpen probeert Fred elke collectie fris, scherp,
verrassend en opvallend te houden. En wie zijn dan bereid deze kleding te dragen?
Dat zijn de 'Freds'.
Iedereen kan een Fred zijn, ongeachte leeftijd, afkomst, beroep of uiterlijk.
Deze Freds zijn makkelijk te herkennen door hun vermogen om van niets,
iets te kunnen maken, grijs te kunnen veranderen in kleur en 'standaard' te veranderen in 'geweldig'.
Een Fred is een garantie voor plezier en genezing van verveling.
A fish named Fred is ontstaan uit de overtuiging dat de wereld meer kleur en plezier kan gebruiken.
Daarnaast bieden de meeste modewinkels een beperkte hoeveelheid van het aan.
A fish named Fred durft 'outside the bowl' te denken en probeert zo het 'gemiddelde' te veranderen.
Wat is begonnen in 2011 als klein merk met een visie, wordt tegenwoordig
wereldwijd herkend en erkend.
Met meer dan 750 winkels in 26 landen met een volledig assortiment,
is A fish named Fred een gerespecteerd kledingmerk dat laat zien dat het ook anders kan.
Stap vandaag nog uit de grijze massa!
- Herenmode
- Sint Amorsplein